Gjør karriere i Okida

Okida er spesialister på å hjelpe folk

som ikke har det helt A4 – økonomisk.

Vi er i ferd med å bygge noe stort og trenger enda flere flinke folk.
Det betyr gode jobbmuligheter. Ønsker du å gjøre en forskjell innen bank og finans? Bli en av oss!

Det fine med å jobbe i Okida

  • Meget gode betingelser
  • Mulighet for å påvirke og forme Okidas fremtid
  • Valgfri PC og mobil. Alt nødvendig kontorutstyr
  • Gode karrieremuligheter i et spennende selskap
  • Meningsfullt arbeid og frihet under ansvar
  • Sosialt og dynamisk miljø med engasjerte arbeidskollegaer
  • Arbeid i krysskillet mellom økonomi og teknologi

Er dette deg?

Vi ser etter deg som liker å jobbe. Du som alltid tenker på kundens beste, og som yter det lille ekstra som betyr så mye. Du som er sulten på å lære mer, og utvikle deg til å bli den beste versjonen av deg. Og som mer enn gjerne deler av din kunnskap og kompetanse til de rundt deg.

Verdsatt av både kunder og samarbeidsbanker

Okida er en av Norges ledende finansagenter innen refinansiering med sikkerhet i bolig. Vi bruker vår teknologi og vår kompetanse til å hjelpe våre kunder med å redusere lånekostnader og få kontroll på egen økonomi. Vår Trustscore er svært høy, noe som er en stor motivasjon.

testimonial-symbol

Det beste med å jobbe som Kunderådgiver i Okida er

– Muligheten til å bruke min kunnskap og erfaring, samtidig som vi sparrer med kunde, banker og internt for å komme frem til best mulig løsning. Jeg møter kunden i dagens situasjon med fokus på veien videre.
Jeg trives veldig godt for at

– Ingen saker er like, ingen kunder er like. Dette skaper en variert arbeidsdag hvor man tilpasser seg hver kundens behov med respekt og ydmykhet. Vi baserer ikke våre vurderinger ut i fra systemer og får være menneskelige med hver enkelt kunde som skaper en god relasjon og et godt samarbeid.

Hva skiller Okida sine Kunderådgivere fra andre Kunderådgivere?
– Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og strekker oss langt i alle saker for å finne best mulig løsning for hver kunde. Vi får stadig tilbakemeldinger fra kunder som nærmest har gitt opp etter flere tidligere avslag, der vi finner en løsning i samarbeid med kunde og samarbeidsbanker.
Er det noe som du ønsker å tilføye til slutt?
– Jeg er stolt og ydmyk over å kunne være en del av det profesjonelle teamet i Okida Finans.